Vanliga frågor & svar
Vi har sammanställt de vanligaste frågorna för att underlätta för dig, men om det är något annat du undrar över är du alltid välkommen att kontakta oss!
Vilka är era öppettider?
För att se butikens öppettider följer du den här länken: Våra butiker
Jag vill reklamera en vara
Ta med dig varan och kvitto till din butik så hjälper vid
dig.
Vår nöjdkundgaranti omfattar alla varor som inte är färskvaror, och innebär att du kan få pengarna tillbaka
om du inte är nöjd med kvaliteten på en vara.
För färskvaror har vi färskvarugaranti. Den omfattar alla färskvaror som t.ex. frukt och grönt, kött, fisk, bröd och mejeri och ger dig dubbla pengarna tillbaka om du inte är nöjd med varans kvalitet.
Ta med dig varan och kvitto till butiken så hjälper vi dig.
Kan jag reklamera en vara i vilken Östenssonsbutik som helst?
Det går bra mot uppvisande av kvitto
Hur blir jag medlem i Klubb-Hemköp?
Direkt i kassan eller på Hemkop.se
Vart ser jag mitt digitala kvitto?
Besök hemkop.se och besök mina sidor.
Jag saknar en vara i min butik
Maila oss på info@ostenssons.se eller fyll i vårt kontaktformulär
Jag önskar byta mailadress gällande mitt medlemskap på Klubb Hemköp
Besök www.hemkop.se och gå in på Mina sidor
Jag vill arbeta hos er
Alla ansökningar tas emot via vår hemsida, vänligen registrera dig här: Jobba hos oss
Jag vill vara med i Östenssons Klipp-mail
Registrera dig på Östenssons klippmail
Jag har frågor kring en faktura
Ta kontakt med din butik eller maila till ekonomi@ostenssons.se